holydancer
V2EX  ›  问与答

今天还在刷 V2EX 的,是不是都是周六还要工作的可怜虫

  •  
  •   holydancer · Feb 18, 2023 · 9040 views
    This topic created in 1221 days ago, the information mentioned may be changed or developed.

    我承认,我是。

    105 replies    2023-02-19 15:58:07 +08:00
    1  2  
    Jtyczc
        101
    Jtyczc  
       Feb 19, 2023
    你好,我不是
    Gappwold
        102
    Gappwold  
       Feb 19, 2023
    我承认,我是。
    TuneG
        103
    TuneG  
       Feb 19, 2023 via iPhone
    双倍工资,我一个月一天都不想休息,但是,公司不允许,一周最多一天
    leeton
        104
    leeton  
       Feb 19, 2023 via iPhone
    我不承认,我没工作😭我是来找内推的
    kylezb
        105
    kylezb  
       Feb 19, 2023
    那今天还在刷 V2EX 的,是不是可怜虫😭
    1  2  
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   5800 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 65ms · UTC 06:25 · PVG 14:25 · LAX 23:25 · JFK 02:25
    ♥ Do have faith in what you're doing.