maxwell29
V2EX  ›  问与答

大家在 macos 上一般用 siri 来干嘛?

  •  
  •   maxwell29 · Jan 21, 2022 · 1241 views
    This topic created in 1618 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    在 iphone 上我可以打开一篇新闻让 siri 帮我读,但是在 macos 上我感觉就没有这么爽了。
    所以,你们一般用来干嘛?
    2 replies    2022-01-22 17:14:24 +08:00
    chotow
        1
    chotow  
       Jan 21, 2022 via iPhone   ❤️ 2
    用来让疯狂转动的风扇立即安静下来 🐶
    indo
        2
    indo  
       Jan 22, 2022
    问她汇率用得最频繁。
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   2811 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 619ms · UTC 09:31 · PVG 17:31 · LAX 02:31 · JFK 05:31
    ♥ Do have faith in what you're doing.