Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
问与答
为什么不在首页加一个发帖按钮?
glei
·
May 11, 2013
via Android · 3792 views
This topic created in 4796 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
刚才翻了一下帖子,这个问题从2010年就有人提出来过。。。
至少也应该有一个发帖导航类的按钮吧。
按钮
发帖
1 replies
•
1970-01-01 08:00:00 +08:00
1
lhj2100
May 11, 2013
1
记得有一段时间是有这个设定的后来取消了 直接发帖到问与答节点...
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
948 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 27ms ·
UTC 18:31
·
PVG 02:31
·
LAX 11:31
·
JFK 14:31
♥ Do have faith in what you're doing.
❯