Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
问与答
mac 下有没有输入法可以按住某个键的时候输入中文 , 放开的时候回到英文模式
1
carlclone
·
Aug 29, 2018
· 1111 views
This topic created in 2857 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
为了解决 IDE 里用 Vim 的痛
输入法
vim
IDE
按住
1 replies
1
carlclone
OP
Aug 29, 2018
为了解决 IDE 里用 Vim 的痛
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
2617 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 25ms ·
UTC 00:02
·
PVG 08:02
·
LAX 17:02
·
JFK 20:02
♥ Do have faith in what you're doing.
❯