carlclone
V2EX  ›  问与答

mac 下有没有输入法可以按住某个键的时候输入中文 , 放开的时候回到英文模式

  •  1
     
  •   carlclone · Aug 29, 2018 · 1111 views
    This topic created in 2857 days ago, the information mentioned may be changed or developed.

    为了解决 IDE 里用 Vim 的痛

    carlclone
        1
    carlclone  
    OP
       Aug 29, 2018
    为了解决 IDE 里用 Vim 的痛
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   2617 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 25ms · UTC 00:02 · PVG 08:02 · LAX 17:02 · JFK 20:02
    ♥ Do have faith in what you're doing.