keepvtwoex
V2EX  ›  2018

请教各位在用什么键盘?

  •  
  •   keepvtwoex · Sep 6, 2018 · 1918 views
    This topic created in 2845 days ago, the information mentioned may be changed or developed.

    RT,最近想买一个键盘在公司用,求推荐

    4 replies    2018-09-07 11:15:03 +08:00
    loading
        1
    loading  
       Sep 6, 2018 via iPhone
    我在用自己做的 planck mit 配列键盘,你用不来的。


    推荐 ikbc c87 红轴。

    另外,应该说一下预算……
    ShundL
        2
    ShundL  
       Sep 6, 2018
    烈焰枪 xt 红轴。。。
    joey0904
        3
    joey0904  
       Sep 7, 2018
    ikbc poker
    Decouple
        4
    Decouple  
       Sep 7, 2018
    WASD
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   5913 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 38ms · UTC 02:14 · PVG 10:14 · LAX 19:14 · JFK 22:14
    ♥ Do have faith in what you're doing.